Ще до війни в Покровському дув духовий оркестр. Керував ним Радів Микола Васильович. Знаходився оркестр в так званому «народному домі». Це  приміщення знаходилося навпроти сучасної музичної школи. Там же був створений і струнний оркестр, який іноді супроводжував своєю грою німі фільми, які демонструвалися в кінотеатрі ще до війни.

В довоєнні часи, коли об’єднували Покровський і Ново-миколаївський (Запорізької області)  райони в один, то в новомиколаївців були інструменти духового оркестру, а в покровчан було мало їх. От як райони об’єдналися, то покровчани і забрали собі інструменти. Незабаром покровчани поїхали з виступом до Ново-Миколаївки. І враз коли грав духовий оркестр погасло світло. Оркестр перестав грати, а потім почулася якась возня, крики, а потім почав гриміти барабан. Як виявилося, таким чином новомиколаївці вирішили відновити справедливість. Коли погасло світло вони кинулися забирати свої інструменти. Все забрали у покровчан, а барабанщик з великим барабаном ніяк не міг пролізти в двері і барабан почав гриміти. Так і повернулися покровчани додому без інструментів.

Духові оркестри з’явилися тоді ж в Орестополі – керівник Гейкало (сліпий музикант), в кінному заводі №65 – керівник Погорілий.

Після війни був невеликий танцювальний майданчик навпроти старого будинку культури в парку, так званий «п’ятачок». Кожної неділі тут грав духовий оркестр, а молодь танцювала під нього.

Духовий оркестр приймав активну участь у всіх святкуваннях в райцентрі. Під акомпанемент духового оркестру хор, який був організований при домі культури, а в хорі було 60 чоловік, виконував пісні. Ще до війни в Покровському був естрадний колектив, яким керував Кондрашов Михайло Дмитрович. В ньому ж приймали участь: ударник – Редька, піаніно – Гольбах, Гусіков – який ще до революції акомпонував Ф.І. Шаляпіну, скрипаль – німець по національності, баян – Кондрашов, труба – Дрогалов. Репертуар на той час був самий передовий. Керівник естради домовився в місті Дніпропетровську з директором кінотеатру Рот Фронт (нині – кінотеатр «Родіна»), що він даватиме переписувати ноти нової музики і пісень, який ці ноти отримував в першу чергу.